دوشنبه 26 شهریور سال 1403

سرکار خانم عرفانه افتخاریان: موسس و مدیر برند موسسه تیزهوشان هوش مکس

یکی از افراد برجسته در زمینه آموزش زبان انگلیسی و همچنین مشاوره تحصیلی در ایران سرکار خانم عرفانه افتخاریان می باشد ،ایشان علاوه بر آنچه گفته شد  موسس و مدیر برند موسسه تیزهوشان هوش مکس می باشند ،ایشان با داشتن تحصیلات عالی در رشته آموزش زبان انگلیسی و تجربه مدیریتی در مراکز معتبر آموزشی، به عنوان یک مدیر  حاذق ، مدرس، مترجم، و مشاور تحصیلی، نقش مهمی در پیشرفت دانش‌آموزان و دانشجویان ایفا کرده اند.

عرفانه افتخاریان 3

تحصیلات و تخصص

سرکارخانم افتخاریان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی (Teaching) می باشد ، این مدرک، تسلط و دانش عمیق ایشان را در زمینه آموزش زبان انگلیسی نشان می دهد، به واسطه همین مدرک ایشان به عنوان یک مدرس حرفه ای و درجه یک به تدریس زبان انگلیسی می پردازند و به دانش آموزان یاری می رسانند تا زبان بین المللی را به راحتی یاد بگیرند ، همچنین تخصص بالایی در زمینه مدیریت دارند که در حال حاضر موسس و مدیر برند موسسه تیزهوشان هوش مکس هستند .

تجربه کاری

سرکار خانم افتخاریان تجربه کاری بالایی دارند ، یکی از تجربیات کاری ایشان مدیریت در کانون قلم چی شیراز بوده است ، درواقع ایشان با ارائه برنامه ریزی های دقیق و همچنین راهبردهای آموزشی نقش مهمی در موفقیت افراد در آزمون های ورودی دانشگاه داشته اند ، علاوه بر این با تشخیص نیاز های آموزشی افراد راهکار های موثری را برای بهبود عملکرد تحصیلی آنها ارائه داده است . 

موسسه علمی و فرهنگی هوش مکس

سرکار خانم افتخاریان با استفاده و بهره گیری از تجربه و تخصصی که سال ها در کانون قلم چی شیراز به عنوان مدیر به دست آورده بودند موسسه علمی و فرهنگی هوش مکس را تاسیس کردند و در حال حاضر در این موسسه مشغول به فعالیت هستند و هدفشان ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان پرتلاش و مستعد در راستای رسیدن به موفقیت و قبولی در آزمون های تیزهوشان می باشد ،موسسه هوش مکس با مدیریت سرکار خانم افتخاریان  طی سال های اخیر به یک موسسه معتبر آموزشی تبدیل شده است .

در موسسه هوش مکس با مدیریت سرکار خانم افتخاریان دورس های مختلفی توسط اساتید متخصص و باتجربه تدریس می شود که به شرح زیر می باشد:

  • هوش و استعداد تحلیلی(هوش کلامی و ادبی، هوش ریاضی و منطقی، هوش محاسباتی، هوش غیرکلامی، هوش تصویری، فضایی و تجسمی، سرعت و دقت)
  • ریاضی ، علوم تجربی ، ادبیات فارسی

عرفانه افتخاریان

سرکار خانم افتخاریان با تجربه و تخصصی که در زمینه‌های هوش، تیزهوشان و استعدادیابی دارند فعالیت های آموزشی را طراحی و توسعه داده اند که به تقویت هوش کودکان و نوجوانان کمک شایانی می کند ،  یکی از اقدامات مهمی که در این زمینه انجام می دهند آزمون سازی های شبیه ساز می باشد ، آزمون های شبیه ساز امکاناتی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا با شرایط آزمون های واقعی آشنا شوند و بهتر بتوانند خود را برای آزمون آماده کنند ، این شبیه‌سازها نه تنها اعتماد به نفس دانش‌آموزان را افزایش می‌دهند، بلکه به شناسایی و تقویت نقاط قوت و ضعف آنان نیز کمک می‌کنند.

 

مشاوره تحصیلی

یکی از کارهای مهمی که سرکار خانم افتخاریان انجام می هد دادن مشاوره به دانش آموزان می باشد که این مشاوره ها در زمینه تیزهوشان و کنکور است ، تا دانش آموزان بتوانند در مسیر تحصیلی خود بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند و بهترین نتایج را بگیرند . در طی این سال ها بسیاری از دانش آموزان به واسطه همین مشاوره های تحصیلی  توانسته اند موفقیت های چشمگیری به دست آورند .

دستاوردها و تاثیرات               

تاسیس و مدیریت موسسه علمی و فرهنگی هوش مکس توسط خانم افتخاریان سبب پیشرفت آموزشی و فرهنگی جامعه شده است . تلاش های خانم افتخاریان در مدیریت ، آموزش و مشاوره تخصصی در طی این سال ها باعث شده تا دانش آموزان به موفقیت های فردی دست پیدا کنند و علاوه بر آن باعث ارتقاء کلی سطح آموزشی جامعه شده است .

عرفانه افتخاریان

سرکار خانم افتخاریان با سال ها تلاش و پشتکار در زمینه های مختلف الگویی از تخصص و تعهد در این زمینه ها هستند از مدیریت موفق در کانون قلم چی شیراز  گرفته تا تاسیس موسسه علمی و فرهنگی هوش مکس ،در واقع ایشان نشان داد که با دانش ، تلاش ، تجربه و انگیزه می توان به تحقق اهداف علمی و فرهنگی پرداخت و به پیشرفت فردی و همین طور اجتماعی کمک کرد . فعالیت‌های متنوع ایشان در زمینه تدریس زبان انگلیسی، ترجمه و مشاوره تحصیلی، موجب شده است تا نسل‌های جدید از آموزش باکیفیت و راهنمایی‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

هوش مکس بزرگترین موسسه تیزهوشان کشور
با هدف ارتقا سطح هوش،شناخت استعداد و موفقیت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، مدارس برتر
تاسیس گردید، موسسه هوش مکس دارای 22 مرحله آزمون کشوری شامل آزمون های حضوری و آنلاین طبق برنامه ی راهبردی، ویژه ی پایه های چهارم تا نهم همراه با فیلم آموزشی ، جزوه های تکمیلی هوش مکس و جلسات مشاوره و تحلیل سوالات بعد از هر آزمون می باشد .

راه های ارتباطی با ما

09176201122

09385793398

07132299344

آدرس : شیراز/میدان دانشجو/خیابان ساحلی غربی